Blås en kyss och fyll min kvot.

Varför ska alla lediga dagar bara flyga fram? Steg upp vid åtta imorse eftersom jag skulle till sjukhuset vid tio för blodtryckskontroll (igen) och ett EKG. Blodtrycket var som vanligt igen och man kan väl konstatera att det var som läkaren hade misstänkt, att jag hade varit stressad inför studenten och allt sånt. EKG:t såg också fint ut vid första anblick, men jag antar att HIA ska ta en titt på det för säkerhets skull.

Sedan åkte vi hem igen, och jag följde med mamma ner och hjälpte dem att avsluta på jobbet.
Vi tog en glass och promenerade hem i det fina vädret eftersom pappa hade åkt till stan med bilen. Som väntat låg En plats i solen i brevlådan när jag kom hem och som jag trodde så blev skivan genast mycket bättre när jag kunde läsa texterna till. Ismael är bäst hittills!

Sedan somnade jag en stund i soffan och vips var klockan nästan fyra.
Nu kurrar magen, så jag ska ta mig en tur till köket.
Upp upp och iväg!


Absolute mallorca 2010! Fina skivan hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0