Du gör det mycket svårare än det egentligen är.

Åh kastade mig över datorn när jag slutade jobba så jag kunde köpa en plats i solen digitalt, för att sedan upptäcka att jag fått mail från bengans om att de skickat min order idag (som alltså kommer hit imorgon). En dag hade jag ju faktiskt kunnat överleva, menmen. Måste säga att jag hittills är lite lite lite besviken. Det är ingen låt som satt sig direkt, men det kommer väl förhoppningsvis efter ett par inlyssningar. När jag fick röd satt jag ju trots allt i ett helt öde hus, men bara stereon på och bookleten i handen. Jag tror jag får ut mycket av att läsa texterna till.
Sedan är det mycket möjligt att jag undermedvetet dömt ut skivan lite på förhand eftersom den kom så tätt efter Röd.
Nu ska jag inte uttala mig mer förrän jag lyssnat in mig bättre, så det så.

Dagen har varit lugn, men jag somnade inte förrän tolv inatt, så jag var mer död än levande när jag skulle upp imorse. Men imorgon är jag ledig, kan verkligen behövas för att mentalt ladda upp mig inför att jobba fredag, lördag och söndag.
Idag fick jag iallafall alla praktiska grejer avklarade. Delegering, inloggning i procapita och löneprogramet, så det slipper jag ju tänka på mer.

Nu ska jag ut en liten sväng så jag piggnar till. Upp upp och iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0