Jag behöver en ny medicin och ett nytt land.

Ungefär en månad sedan jag bloggade sist, det firar vi med ett inlägg. Mycket har hänt, bland annat:

- Siesta
- Balen
- Skattjakten
- STUDENTEN
Kent släpper nytt!

Sedan fick jag en bakteriell infektion, 40 graders feber och en penicilllinkur. Jag låg däckad i en vecka, och idag har jag börjat jobba. Så, nu när vi är tillbaka på rätt köl kan jag ju glädjeyra lite kring kentalbumet.
Det kom som väääääärsta chocken, kunde aldrig drömma om ett nytt album bara dryga halvåret efter att röd släpptes. Röd kändes som en ordentlig urladdning, trodde det skulle dröja iallafall ett och ett halvt år innan de kom tillbaka. Men jag klagar inte! Gamla ullevi och skisser för sommaren växer mer och mer för varje gång jag hör dem. Tror inte albumet kommer göra mig besviken.


Imorgon är jag ledig för mormor ska begravas, så jag har iallafall en sovmorgon att se fram emot. Är dock sjukt trött redan nu så jag överväger starkt att lägga mig snart.
Dagens eufori: Uppraggad av en 90-åring.

Upp upp och iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0