Jag ser en framtid där jag kunde bli nåt stort.

Sjukt deppig kväll. Sitter helt ensam på midsommarafton. Mitt enda sällskap är en hund och en jordgubbstårta, great! Fick gå från jobbet vid halv nio, hade ärligt talat hellre jobbat över typ hela natten eller så.
Dessutom har jag en hel helg med massa jobb framför mig. 07.30-21.00 både lördag och söndag. Jag börjar tillochmed fundera om det verkligen är värt alla pengarna jag tjänar.
Efter helgen är jag 5000 spänn rikare, men jag undrar fan om jag inte skulle kunnat byta bort de pengarna mot att få fira midsommar i emmaboda med de finaste människorna jag vet. Det är nästan inte värt att.

Men nä, nu ska jag väl återgå till att tröstäta tårta framför nåt skräp på tvn.
Upp upp och iväg.

Kommentarer
Postat av: Automatvapen

Aw:/

2010-07-13 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0