Jag stal nåt du ändå ville ge mig.

Åh så skönt med lite riktig sommar! Kan knappt fatta att det för ett par månader sen låg typ två meter snö på marken, haha.
Är inne på min andra lediga dag efter helgens slit, mycket välbehövt och välförtjänt!
Jag solar, äter glass, är ute och går och sånt där man sysslar med när det är fint väder. Igår åkte jag med mamma in till stan för att hjälpa henne och hennes syskon att rensa ur mormors lägenhet. Jag fick faktiskt micron :O. De tyckte att om det var något man behövde som student så var det en micro, sant sant!

Nu tror jag att jag ska hoppa in i duschen och vänta på att mamma kommer hem så jag kan åka med henne ner till jobbet och äta glass, omnomnom.
Upp upp och iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0