talk to the mirror, oh choke back tears.

Hejhopp! Har saknat solen lite idag, även om den tittade fram vid nåt enstaka tillfälle. Fast iochförsig var det varmt nog att jobba idag ändå. Jobbade till fyra, sen kom jag hem och slocknade i soffan efter lite mat.
Åkte med mamma och pappa och hjälpte dem lite att förbereda på jobbet inför morgondagen, sedan övningskörde jag en liten runda runt ICA och fiskesbro, köpte favoritmix och oboy<3.
Imorgon jobbar jag mellan 15-21, sista passet denna veckan, känns obeskrivligt skönt med hela helgen fri. Har dock ingen aning om vad jag ska göra, alla jobbar ju eller är bortresta!

Får väl hyra ett par filmer och bara ta det lite lugnt. Sola om det blir fint väder, men det ska det ju bli!
Är sugen på att shoppa loss på bokia för de tusen kronorna jag fick där med stipendiet, men det enda rätta är väl att spara dem till kurslitteratur och sånt tråkigt. Framförhållning sucks!
Nu ska jag se fjorton suger, hahaha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0