Allting är mer eller mindre trasigt.

Vilken fullkomligt galen danslektion. Här kommer ett halvlamt försök till att beskriva vad vi skulle göra:
hoppa upp och saxa benen runt midjan på en kompis medans hon håller en runt höfterna. Sedan ska jag skjuta ifrån med armarna samtidigt som hon hjälper till och trycker på höfterna. sedan ska jag svanka mig upp samtidigt som jag fortfarande har benen saxade runt hennes midja.
Ja, det är lika sjukt svårt som det låter. Men blir galet häftigt när man lyckas. Nu är jag fullkomligt mörbultad, jag fick nästan kramp i benen bara av att gå ut ur lektionssalen.
Massa cred till Elin för att vi får göra så roliga saker!
Nu blir det kaffe och kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0