Det är vackert ibland.

Det blir en lugn helg för moi. Tänker inte riskera att förrvära sjukan när den precis blivit bättre. Ligga hemma från skolan ytterligare en vecka är väl kanske inte nån lysande idé. Vet inte riktigt vad jag ska pyssla med, men jag har faktiskt en liten att göra-lista som jag håller på att beta av.
Har hunnit skriva lite på sjukvården, städat rummet och mailat bilden på balklänningen till Sandra.
Nu ska jag bara ge mig ut och köra en sväng och baka en kladdkaka så är allt klart. Frågan är bara vad jag ska göra sen? Jag tror jag är alldeles för van vid att ha saker som gnager på samvetet.


Kommentarer
Postat av: elleeeeeeennnnnnn

det verkar som att jättemånga blivit sjuk nu ! du precis som jag tex ;P hoppas du kryar och blir frisk ! :)

2010-03-06 @ 15:01:21
URL: http://ellenbjuhr.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! fin blogg

ska du göra i dag då i det soliga vädret?

kram

2010-03-06 @ 15:10:58
URL: http://aooww.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0