Du och jag ska aldrig dö.

Sorry för kass uppdatering, har bara inte haft tid eller orkat! Det har hänt mycket sedan sist. Viktigast av allt: kent!!!
Åkte ju tåg upp till Mia i onsdags, då var Anna redan där. Vi peppade hela kvällen med skönsång och kentdokumentären. Där någonstans slog sig helgens första tix in i huvudet (Deeeeun, deun deun deuun - kräm)
Vi somnade ganska tidigt, eftersom vi skulle upp tidigt och åka till Göteborg.
Sagt och gjort, vi var uppe tidigt, åt frukost, packade ihop oss och åkte lite stilla mot Göteborg.
Vi fick en bra plats i kön (vilket sedan visade sig vara typ noll värt). Timmarna gick sjukt snabbt! Vi drack kaffe, lyssnade på musik, drack vin och var sociala. Problemet med kösystemet var att vakterna inte "orkade" sätta upp staket runt hörnet, utan bara de typ första fem meterna(vilket iofs gynnade de allra första i kön). Som väntat kom det strax innan sex en massa folk och tänkte ställa sig precis i hörnet, där staketet slutade. Då gav vi upp, och gjorde likadant, äta eller ätas. Tack och lov gick det bra för oss! Vi hamnade framme hos Sami!
Spelningen var GRYM. Vi hörde att de soundcheckade max 500, 10 minuter och pojken med hålet i handen. Vi fick ju dessvärra bara en av dem, men bättre än inget alls!
En av kvällens roligaste konversationer löd såhär:
Tjej: Jocke, jag älskar dig!!!!
Jocke: Säger du det? Det tror jag inte riktigt på.
Tjej: Jo, jag älskar dig!
Jocke: Men jag förstår inte hur ni kan älska mig. Jag menar, ni känner ju inte mig.
Publik: JOOOOOO!
Jocke: Jag tror bara ni tycker om mig väldigt väldigt mycket.

Jag hade ett fint Samimoment och dansade tills jag svettades nästan lika mycket som Martin.
Publiken var GRYM, och jocke verkade hålla med då han vid något tillfälle tydligen sa något om att göteborgspubliken var mycket bättre än stockholmspubliken. Göteborg-Stockholm 4-0!
Nu superpeppar jag Örebro!




I övrigt har mina dagar i Borås/Göteborg varit galet fina. En hel hög med fina citat har myntats, och andra har bara missbrukats väldigt mycket.
"Jag är inte riktigt säker, men jag tror inte att ditt ollon ska vara gult"
"Inte kul, INTE kuuuuul"
"Deeeun-deun-deun-deuun"
Har en hel del till att berätta om helgen som inte gäller kent, men det tar vi senare. Puss &hej!

Kommentarer
Postat av: Aino

Pepp till Örebro, åååh : D Ska bli så brraaaa!<3

2010-03-22 @ 18:59:42
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0