Förlåt mig, men du är allt jag har.

Nu är det snart lov, VARMT välkommet. Lovet innebär örebro, kent, plugg och slapp! Punkt ett och två känns ju helt klart mest efterlängtat! Efter lovet går vi ut i fyra veckors praktik, sedan bär det av till Prag för en veckas high life! Sen är det typ..student nästan :O. Fast innan dess ska jag hinna med lite siesta, lite bal och lite skattjakt! Känns ju lite smått skrämmande att slutet närmar sig, på riktigt.

Idag slutade jag supertidigt,men jag maria och frida var flitiga och satt kvar i skolan till kvart över ett. Det börjar närma sig ett slut där med nu, vi är snart uppe i våra 100 timmar. Kommer bli en sådan sjuk lättnad när allt är inlämnat och betygsatt!
Sedan tog jag mig en sväng till stan för att uträtta lite ärenden. Mötte upp mamma, pappa och tess för att käka lunch på akropolis, kanongott.

Nu är jag faktiskt ganska slutkörd. Skönt att ha sjukvårdsprovet avklarat, det känns som det gick bra. Tänkte försöka komma i säng tidigt ikväll eftersom jag ska upp äckligt tidigt imorgon för att ha min allra första körlektion. Lite nervös tror jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0