Jag ser mig aldrig om.

Nu har jag lite ångest :-(. Usch har missat fem timmars uppstart på ett helt nytt område i sjukvården, hej jag kommer få offra min helg till att ta igen det. Sedan upptäckte jag idag att min örebroresa i slutet av mars påbörjas samma måndag som min praktik börjar. Not that grejt att be om ledigt de första tre dagarna på praktiken. Men kent före allt, så är det bara. Sedan börjar jag bli lite hispig över praktiken överhuvudtaget. Jag vet ju redan vad jag vill läsa vidare till. Har redan haft praktik både på sjukhus och inom psykiatrin, finns liksom inget mer jag vill testa på. Sucksuck, time will tell. Nu ska jag återgå till Criminal minds. Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det är inte värre än att du får ta igen de tre praktikdagarna i efterhand. Ansök om ledighet redan nu, lägg korten på bordet, för annars kan det bli tufft. Hör av dig till skola OCH praktikplats redan nu, blir tuffare ju närmre du kommer och de planerar / bokar in dig.

2010-03-04 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0