Fall hard.

Lugn och skön dag. Vår tretimmars lektion i psykiatri var inställd så det var ledigt och plugg inför provet på egen hand! Jag sov väl till strax efter tio, gick ut med hunden och käkade frukost. Vid tolv åkte jag till stan för att lämna lite böcker i skolbiblioteket och sätta mig med teorin på körskolan! När jag kom hem satte jag mig med lite how i met your mother, upptäckte att jag missat typ halva säsong 4, inte okej!
Sen åkte jag och pappa ut och körde i nån timma, det gick finfint! Lugnade mina nerver lite inför vänstervarvet i innerstan imorgon, hua!
Nu ska jag kika igenom anteckningarna inför sjukvårdsseminariet en sista gång.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0