Running in circles.

It's alive! Nu är jag klar med praktiken och hemma från Pragresan, jag ska ta tag i bloggandet ordentligt så snart som möjligt.
Prag var kanon! Helt klart värt de aningen dryga bussresorna. Jag skulle kunna försöka dra en lång resumé över vad vi gjort, men ärligt talat har vi mest festat. Vaknade i söndags med en bakfylla från helvetet, ett antal timmar senare sitter vi och groggar igen. Well, får väl försvara mig med att man inte är i Prag varje dag.
Alkoholen vart ialafall sjukt billig, så det var väl mest dit alla pengar gick. Gick loss på New Yorker en dag också, hittade bland annat min studentklänning!
Centraleuropas största nattklubb, Karlovy Lazné ligger i Prag och jag tror vi var där två kvällar eller så. Riktigt turisthak, men sjukt trevligt. Fem våningar och en musikstil på varje, så det fanns ju nåt för alla. Jag har fördruckit mig på Malibu och redbull/jäger och sista dagen tog det tillochmed emot för killarna att dricka öl, hur det nu är möjligt.

Nu saknar jag värmen vi hade de första dagarna, det fina sällskapet, vattenpipa, alla galna el-killar, att åka tuben till stan på fem minuter, efterfesterna i matsalen och tja, det mesta faktiskt.
I'll be back!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0