Tuesday, wednesday, heartattack.

Inatt sov jag tolv timmar tror jag, välbehövligt i guess. Nu är jag iallafall pigg och glad igen!
Har inga planer för dagen, verkar som att många ska ut men jag tror faktiskt jag hoppar det. Tänkte ta det lugnt till sista studentfesten på onsdag, då måste man ju vara taggad till max.
Helt sjukt, tanken slog mig innan. Om en månad har jag ju tagit studenten! Fyra veckor!
Jag blir helt vemodig ju, man har ju väntat på det så länge nu att man nästan vill dra ut lite längre på det.
Well, det är mycket kul som händer innan dess. Studentfest, siesta, balen, pubrundan, skattjakten!
Ska bara inte glömma att njuta av mina sista veckor i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0