tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

Hipp hipp hurra! 19 år, jag tar mig friheten att välkomna mig själv in i den mest meningslösa åldern som finns!
Nä, skämt åsido, födelsedagar är alltid trevligt. Även om det känns lite sorgligt att man inte går runt och ser fram emot det två veckor innan. För två veckor sedan kom jag knappt ihåg att jag snart skulle fylla år!

Det är kallt idag, och det säger jag utan att ens ha satt foten utanför dörren än. Det såg ut att bli en fin dag när jag vaknade imorse, men nu har det mulnat igen och det ser blåsigt och bistert ut! Nä, jag tror jaghåller mig på den här sidan väggarna idag.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Grattis! :D

2010-10-02 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0