we dont sleep when the sun goes down, we dont waste no precious time.

Söndagsmys! Har varit ganska flitig och duktig utan att reflektera över det. Var och veckohandlade ute på amiralen med marie och emelie, var dock inte jättemycket jag var i behov av, både kyl och frys är i princip proppfulla.
När jag kom hem satte jag igång med matlagning, hade ju bestämt mig för att söndagslyxa lite. Baconlindad kycklingfilé med hasselbackspotatis, beanaise och ruccolasallad. Omnomnom!
Sen har jag suttit lite framför tvn och läst om celler, organeller, extracellulärvätska, endoplasmatiskt retikel osvosvosvosv. Lika bra att ha lite kött på benen inför första föreläsningen i humanbiologin imorgon.

Nu ska jag se nån film/läsa vidare/äta glass!
Püss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0