We'll chase the stars in the nighttime

Trött tjej här. Jobbade hela långa helgen, från morgon till kväll med ett par timmar hemma på förmiddagen. Delade turer suger, mark my words!
Idag orkade jag mig iallafall upp hyfsat tidigt, hatar att sova bort lediga dagar. Har hunnit med att träna nån timma, duscha, chilla, gå med hunden och hjälpa mamma lite nere på caféet. Så ja, en ganska slapp dag ändå, men det behövdes efter helgen.

Imorgon ska jag på att igen, tre dagar till sen drar jag till karlskrona torsdag-söndag. Ska bli skönt att få träffa alla fina människor som jag saknat så.

Nu ska jag börja dra mig mot sängen så jag inte sover bort förmiddagen. Pok!



Well there's something in the way
She said "I hate you cause you breathe"
It's not the first time that I heard it
But this one is out of reach
I got my mind set on destruction
And if it will strike me hard
Will you remember me?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0