Du log mot mig när du betalade för min tystnad

Efter en evighetslång bloggpaus ska jag försöka ta upp bloggandet igen. Har överlevt mitt första år på högskolan och har nu äntligen kommit hem till sköna småland igen. Känns konstigt att vara här för att stanna mer än tre dagar. Slutade egentligen skolan i slutet av maj, men hade en ex-phest och pubtömning att hålla i den här helgen, så igår runt halv sju kom jag slutligen hem. Vi käkade lite gott, såg en film och snackade en massa.
Den här dagen började jag med en joggingrunda och lite styrketräning, det var skönt men tokigt varmt. Ingen bra ide att ge sig ut när det är som allra varmast. Inte ens jag som är så tokig i värme klarade av att vara ute i solen mycket. Hoppas det är lite mer behaglig värme imorgon så man kan sola lite.
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0