du var på nålar när du kom med ditt insmugglade rus

Sjukt trött efter jobbet, massa att göra nu innan midsommar. Ingen vill göra tråkiga grejer som att städa på självaste midsommarafton, så alla lägenheter ska vara tiptop innan dess.
Imorgon börjar jag inte förrän tre, såd etblir sovmorgon.
Sitter och dricker lite kaffe framför how i met your mother, funderar på om jag ska baka nåt kul. Är lite sugen på en smulpaj eller nåt sånt. Tips på roliga recept pleeeeease!
Har fortfarande inte fått min Tassimo, blir lite småtrött på buzzador. Det har stått "Avsändaren har bokat frakt, schenker inväntar paket" i snart två veckor nu. Hur lång tid kan det ta?




och jag såg dig springa över skaren
i jakten på din sagolika vy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0