First class riot

Yesyesyes, it's mine! Jag kom med i kampanjen för Tassimos nylanserade modell T20. Får alltså maskinen + kapslar för kaffe, choklad, latte, espresso och capuccino till ett värde av 500 kronor för bara 850:-. Enbart maskinen kostar egentligen 1500:- så jag är toknöjd! Den skulle dyka upp i denna eller nästa vecka, så nu väntar jag med spänning på att testa den och se om den håller vad den lovar.
Jag tycker att en sån här kaffemaskin är helt perfekt för mig som bor ensam. I ett större hushåll blir det nog mest besvärligt då den bara gör en kopp åt gången, då är det smidigare att använda en vanlig kaffebryggare. Men ja, som sagt jag tror den passar mig perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0