jag har lärt mig av dig: alla öden är värre än döden

Det är sinnessjukt vad trött jag är idag. Värmen kombinerat med lite stress på jobbet dödar mig litegrann. Men nu är jag ledig till på fredag kväll. Ska ju bli gött väder med, tokigt nice!


Eftersom min första omgång kolabrownies gick åt skogen då formen jag hade bakat bottnen i exploderade (nåt snille hade satt på en spisplatta där formen stod) så åkte den i soptunnan.
I söndags gjorde jag ett nytt försök och det gick bra mycket bättre. Sjukt jävla god kaka alltså!





Jordnötskolan på plats på browniebottnen.



Den färdiga kakan, toppad med mörk choklad och uttagen ur formen.


Oooooooh, förresten. Ankan som verkar ha bosatt sig i våran damm har fått ungar! Elva små dunbollar simmade runt där när jag kom ut på altanen igår morse!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0