Lite ledigt

Andra dagen ledig från praktiken, tokigt skönt med en sovmorgon till. Idag tänkte jag försöka vara lite mer produktiv än igår, dvs släpa mig en sväng till gymmet, dammsuga lägenheten och ta en runda på stan!
Började morgonen med hembakta frallor som jag gjorde igår kväll och varm choklad. Kom fram till att det inte är förrän man tar sig de där extra tre minuterna för att laga hemgjord varm choklad som man inser att oboy är ganska värdelöst.


Det har gått snart två veckor sen fiaslaget och jag är sjukligt festsugen. Två kvällars jobb kvar, sen blir det dansdansdans på kåren minsann! Synd bara att jag jobbar kväll på lördagen med, kommer nog blir lite småstressigt om jag inte blir släppt tidigare. 
Nä, dags att ta tag i dagen, peace! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0