Trevligheter

Trevlighet nummer ett: Kaoset.
Japp, det är full rulle just nu. Händer massa saker hela tiden. Kårjobb, kårkvällar, kinky night, andra roliga event, föreläsningar, praktiska metodövningar, basgruppsträffar och allmänt trevliga kvällar i goda vänners lag. Det är kul att tiden inte står still, trots att hösten breder ut sig över karlskrona.
Trevlighet nummer två: Positiva besked.
Typ att jag blev godkänd på tentan. Typ att få veta av klasskamrater som haft sin praktik nu under period ett på avdelningen jag ska ut på nästa vecka att jag fått de bästa handledarna ever. Typ att jag gått ner i vikt.
Trevlighet nummer tre: Finfrämmat.
Får besök av finaste syster och hennes fina pojkvän imorgon. Ska bli så himla kul att träffa dem igen! 



Upp, upp och iväg!

Kommentarer
Postat av: systeryster

SYYSTER :)<3

2011-11-02 @ 21:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0